top of page

De laser pointer met een andere kleur

Ik was gelukkig genoeg om dit product op een korting voor een eerlijke evaluatie. Het is gemakkelijk om dit van een vuurwapen naar de andere verplaatsen als u wilt ruilen het rond. Elke groene laser pointer neemt 3 AAA batterijen, (niet inbegrepen) dat eenvoudig zijn te installeren door het terug GLB unscrewing. Ik heb net als dat elke een van mijn laserpennen kwam in een andere kleur. Ik ben het eens met alle 5-sterren reviews geschreven vóór mij, en ik ook aanbevelen de focus en niet-focusing modellen van dit bedrijf als een vijf-sterren-aankoop! De laserpennen alle werkte, maar de slechte constructie gaf me niet vertrouwen dat ze voor zeer lang werken zou. Ik ook graag dat ze zijn kleiner waardoor ze zijn gemakkelijk op te bergen.

Beschrijving

Een verwisselbare switch kunt u op een knop klikken om de eenheid inschakelt of een afstandsbediening gebruiken om hem te bedienen. Het enige dat me hinderde is het lint, dat kan worden aangesloten op de back-end van de flitser. Het is heel moeilijk te duwen de lint-ring door het kleine gat op de rand van de achterste cover. Groene lasers zijn veel krachtiger dan rode laser aanwijzer bezienswaardigheden... een aanrader! Ik wil dit product op een kortingscode ontvangen met de verkoper. En veel dank aan snoep, een vijf-sterren-medewerker van het bedrijf voor haar vriendelijke begeleiding en hulp!

De opgenomen mount is 'universeel' type dus dit zal uitwisselbaar. Ik houd deze groene laser pointer, en ik ben blij dat ik heb het. Ik geef het 5 sterren voor de bouwkwaliteit en de prijs van een waarde. Het is een beetje omvangrijk steken van de kant van het geweer. Het komt met de twee opties: drukknop op, of Voeg de drukschakelaar voor wanneer u de greep houdt het zal aanzetten. Ik kan niet wachten om het te testen meer. De veelkleurige pack wordt geleverd met een van elk; zilver, blauw, rood en zwart. Het komt zelfs met de hulpmiddelen voor het aanpassen van de luchtweerstand en elevatie aan uw omgeving.

1000mW laser pointer

Ik hoop dat dit is handig als u onderzoek en vergelijking winkelen online. Beam is moeilijk om te pick-up in krachtige daglicht; Oke in bewolkt weer of vroege/late in de dag. Deze 1000mW laser pointer kan je je comfortabel voelt met dit apparaat. Het heeft 1 inch van de laserpointer dat de goede golflengte van 532 is nm. Dit product is voorzien van diverse handige accessoires, zoals de verwijderbare dwarsbalk, koeling systeem ring, on/off GLB, lange kabel schakelaar, en vele andere accessoires. Het kan zeker worden verbeterd door een beter gepositioneerd gat of gewoon een groter gat. Anders dan dat ben ik zeer tevreden met deze flash. Ik ben zo blij dat ik dit product aangeschaft.


RECENT POST
bottom of page