top of page

De bundel van de laser pointer

StartFragmentIk heb een van hetzelfde type laser pointer recht naar de zilveren strepen aan de ene kant en de ronde inkepingen aan de andere. Ik heb gemerkt dat wanneer ik druk op de knop, gaat dieper in op de laser pointer plaats van een verblijf in de plaats. Wij kochten het in een promotie voor het testen en beoordelen doeleinden. Ik ontving dit product op een korting met de afspraak dat geef ik een beoordeling van het product.

laser pointer

Ik scoorde dit oorspronkelijk als een 1-sterren kwaliteit d / t product. JETLASERS vertegenwoordiger stak zijn hand uit aan de schrijver over de zorg van hun product. Ik heb geweigerd omdat we ze als back-up gebruiken. Ik weet dat mensen hun telefoons te gebruiken, maar soms wil ik een laser pointer te gebruiken en op de telefoon. Ik blijf een in een mand met kaarsen als een noodpakket tijdens een stroomstoring, een ander in mijn voorraadkast die altijd te donker, en de vierde in het dashboardkastje van mijn wedstrijden. Je moet genieten van uw ervaring wanneer u gebruik maakt van deze laser pointer. Ik kreeg dit product op een korting voor een eerlijke beoordeling. Het is compact genoeg voor een pistool (met name een Defensie van het Huis grootte pistool dat geen EDC), en zal ook geschikt voor de meeste geweren. De laserstraal is zichtbaar volledig buitenlicht. Ik heb de tijd nemen om het gezicht in nul en het lijkt te houden van het centrum na 200 plus rondes door mijn AR.

EndFragment


RECENT POST
bottom of page